mandag 26. oktober 2009

Eksamensangst, semesteroppgaver, tette vasker og tre overraskelser

Jeg startet på begynnelsen... Altså jeg har en eksamen dette semesteret. I religion. Jeg trodde jeg hadde kontroll over stoffet vi skal gjennom, men så feil kan man altså ta. Hadde siste seminar i dag, og fant ut at jeg absolutt ikke har kontroll over stoffet 1 mnd før eksamen. Og i tillegg til denne eksamen har jeg to semesteroppgaver som skal leveres inn 6. og 19. november.
Ja, jeg vet jeg er heldig. Bare 1 eksamen. But still, jeg er stressa beyond words.. Uff...

Hehe, jeg har da altså flyttet til Oslo. (endelig!). Jeg hadde vaskeuke forrige uke, og skulle i den forbindelse vise litt insj å unplugge den heller tette baderomsvasken vår. (Jeg bor i kollektiv med 4 andre jenter). Jeg klarte det ganske bra helt til jeg bestemte meg for å ta frem skrutrekkeren og skru litt selv. Ikke spesielt lurt. (Det er visst en grunn til at det finnes vaktmestre og rørleggere.. Who knew..) Vasken lekker og tør ikke si det til noen av de andre som bor her... :S Heldigvis ingen som har funnet det ut enda. Jeg klarer visst å skjule det ganske bra...

Og helt til slutt, som et lite lyspunkt i disse eksamens- og lekk vasktider fant jeg dette koselig bildet på mobilen min. Det er fra en togtur hjem etter en lang dag på skolen mens jeg bodde hjemme. Veldig koselig. Det finnes ingenting som slår kinderegg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar