mandag 20. juli 2009

Lektor Jensen...

..om fem år hvertfall. Jeg har helt siden jeg søkte i april visst at jeg ikke ville komme inn på førstevalget mitt, Lektorprogrammet på UiO. Har regnet med å måtte ta en omvei med årstudie i Bergen først og så Lektor i Tromsø. Så jeg har skaffet meg bopel i Bergen og alt er klart for flytting vestover. Men til min store overraskelse kom jeg faktisk inn i Oslo. Det er jo vel og bra det! Men problemet mitt nå blir jo bopel i Oslo. Jeg er fullstendig klar over at jeg kan bo i Moss å pendle. Men det har jeg virkelig ikke lyst til. Prøvd før. Kjedelig greier. Men så er det nå sånn at alle vil jo gjerne ha en hybel, og det er veldig veldig vanskelig å skaffe seg en.

Jeg har søkt på 8 private kollektiver og alle studentbyene og husene jeg kom over. Så får man se hva som skjer. Kanskje jeg må pendle... :(

1 kommentar:

  1. ...men så kan det jo hende det dukker opp en hybel etter hvert! Gratulerer med studieplass, lektor Mari!

    SvarSlett