mandag 27. juli 2009

Tour de France...

...og helt vanlige nordmenn som tror de er med. Det skjer hvert år. Normale nordmenn som er over gjennomsnittet interessert i sykling og Tour de France. Og de irriterer vett av alle kjørende.
Hvorfor??
Kjørte hjemmefra i går og det første jeg møtte på var to syklister som okkuperte hele veien. Altså, jeg vet at man ikke skal sykle på fortauet, men å bruke hele veibanen der jeg kjører? Det er jo bare et spørsmål om tid før sånne idioter blir påkjørt. Nei, hold dere på veiskulderen.

Synes forresten også det burde være en øvre aldersgrense på lappen. Holdt på å kjøre inn i en bil som ikke helt forsto poenget med vikeplikt. Jeg kjørte i 80, og måtte bråbremse for å ikke treffe bilen. Så senere at sjåføren var av den eldre garde, som strengt tatt burde ta taxi.

Nei, jeg er ikke hissig i trafikken. Blir bare litt irritert når det skjer uventede ting...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar